Monday 2 January 2012

strong girl 2012

assalammualaikum

da agk lme da xpost pape kt blog nie
wndu plak nk stry mory
btw,xtlewt lg nk wish hapy new year kn??
so ble da msk thn br nie hrpn nyer
buka buku br ye
be the better than past year

dlm hdp aku plak
aku hrp thn nie thn rahmat,thn kbahagiaan,thn kejayaan tok ak
tinggi sgt hrpn ak
khdpn skrg nie lg tenang
insyaallah
pe pon jd,aku kne kuat..kne troskan hdp
trime ksh pd smue pmberi smgt
dikala aku ssh n snng
im  a strong girl

ya ALLAH
aku redha ngn pe yg jd
hadirkn la seseorng yg mmpu mceriakan ari2 duka ku
yg mmpu menemani ku dikala suka dan duka
tangis dan tawa
ya ALLAH
aku sggp lakukan pe je
asl kn ku dpt
melihat snyuman owg yg aku syg tsnyum gmbira
ya ALLAH
berikanlah aku peluang dan ksempatan
tok aku mniti kebahagiaan ku
ya ALLAH
aku bsyukur dgn pe yg da dikurniakn padaku
terime ksh ya ALLAH


p/s:aku sdng bahagie
wlaupun berstatus "kwn"

2 comments: