Friday 30 November 2012

dan hati ini

assalammualaikum

da lme x buka blog
so rni br sempat
stdent life
sgt sibuk

mgu lps mmg xsiht...dmm trok
then mggu nie
somethng happen yg xpnh expect

korg penh dgr lgu shahir tjuk "PENDAM"
cm nie lrik dy

Aku yang mengejar bayang cinta
Kian terbiar
Terpendam kata
Tak terungkap selamanya

Pedihnya hanya aku yang merasa
Mahu memilikinya
Aku hanya hamba cinta

Bisik hatiku lepaskan dirinya
Sungguh aku tak bisa
Biarlah ku sendiri
Tanpa kasih di hati

Aku tak mampu pertahankan lagi
Cinta yang menyakiti
Biarlah aku pergi
Tiada hampa di hati

Pedihnya hanya aku yang merasa
Mahu memilikinya
Aku hanya hamba cinta

Bisik hatiku lepaskan dirinya
Sungguh aku tak bisa
Biarlah ku sendiri
Tanpa kasih di hati

Aku tak mampu pertahankan lagi
Cinta yang menyakiti
Biarlah aku pergi
Tiada hampa di hati
Aku yang mengejar bayang cinta

so sdey kn..nie la aku skrg..
aku xtau la..slme nie
aku ke yg xphm dy
aku ke yg beban kn dy
 even dy stress
aku gk tmpt dy lpskn mrh
mybe famili dy ley nmpk if dy dpn mte
tp aku x..
aku jst ley dgr suare dy

spe kate aku xbz
bz sgt...kls,assignment,group discussion
tp aku tau
ble mse tok dy
lg pon bkn 24jam ngn dy
bley kire kot
kalau kate aku xley phm
 dy blk kje kol 11
smentara nk tggu kol 12
( slalu nye time nie ktrg kol & aku akn cpt2 abeskn smue kje time ni)
evn kje aku xsiap lg...aku hold
just nk dgr & bork2 ngn dy
ble da pkul 12
dy msti ttdo
dan aku akn biarkn dy tdo

mlm td
dy kate aku xphm dy
pe lg aku nk wt
pe lg aku xphm dy
spnjg dgn dy
mlm nie la aku rse lemh sgt
rse aku nk pg dr hdp dy
kalau itu yg bahagie kn dy
aku mngis puas2
rase lemh sgt
smpai tmimpi2 ape yg jd mlm td
dan bgn tdo..dpt msg dy
aku rse ksong

aku tkot aku xmmpu tggu
ati aku tlalu rapuh
even 1 ari nnt aku ditkdirkan jauh lg dlm hdp dy
aku tau dy akn ok
aku tau dy kuat
dan aku nk tgk dy heppy...
dgn pe yg dy jalani
jauh dlm hdp ati aku
aku ttp syg dy
ckup itu yg dy prlu thu


No comments:

Post a Comment