Saturday 15 October 2011

gadis seperti aku

Memang takkan Ada gadis seperti aku
Tapi yang lebih baik banyak
Memang takkan Ada gadis sehebat aku
Tapi yang lebih hebat banyak
Maka tak perlu Kau susah hati
 Banyak lagi gadis yang bisa kau pilih
 Untuk Kau jadikan sandaran hati
Memang takkan Ada gadis seseksi aku
Tapi yang lebih seksi banyak
 Memang takkan Ada gadis secomel aku
Tapi yang lebih comel banyak
Maka tak perlu pujuk rayu itu
Jangan sampai Kau rendahkan dirimu
 Memaksa aku 'tuk jadi pacar mu
Oh baby2,
Jangan Kau marah sebab ku tolak
 Ku tahu kamu kaya Dan baik Budi bahasa
Ku yakin pasti Ada Gadis yang Akan suka
 Oh baby2,
Jangan Kau dendam sebab ku enggan
 Bercinta aku mau tapi tidak dengan mu
Ku sudah Ada satu kekasih yang menunggu
Ceritanya aku mau belajar setia
 Makanya Dari itu kamu jangan memaksa
 Karna aku memang tak bisa mendua


No comments:

Post a Comment